Translate

10 Mart 2012 Cumartesi

Vejetaryen ve Çin Yemeği

Sosyal hayata bir vejetaryen olarak katılmak bazen zorlukları da beraberinde getiriyor. Özellikle yemek ve restoran seçimleri hem sizi hem de karşınızdakini gerebiliyor. Çoğunlukla 'O bunu yemez' ile 'Ben onu yiyemem' şeklinde diyologlar kaçınılmaz oluyor.

Bu bloğun temel nedeni de zaten benim gibi sıkıntı çekenlere yardımcı olmak...

Bu hafta hazır her yer indirimdeyken ben de kendimi halamla birlikte alışverişe attım. Ehh haliyle alışveriş sonrasında yemek yemeye karar verdik.

Şu son zamanlarda özel sebeplerden dolayı artık süt ve süt ürünleri de yiyemediğimden vegan beslenmeyi benimsedim. Bu da işimi dışarda daha da zorlaştırdı.

Ama size şöyle söyleyebilirim arayan bulur mottosu hep işe yarar :)

Cevahir AVM'de o kadar çok etobur yiyecek var ki insan kendini o yemek katında mezbahaya girmiş gibi hissediyor.

Neyse ki halam Çin yemeğini çok sever ve Çinlilierin vegan beslenmeye uygun bir çok yemeği var :)

Cevahir AVM'nin en üst katında bulunan Great Dong Fang Chines Restourant veganlar için farklı lezzetler sunuyor. Sebzeli noodle, haşlanmış sebzeler ve acılı lahana salatası muhteşem bir lezzet...

Garsonlarını biraz sıkıştırdım ve içinde et, tavuk bulunmaya ürünlerin ne yağ ne de her hangi bir şekilde hayvansal hiçbir malzemeye değmediğini öğrendim ki bu da ben bu aralar arayıp da bulamadığım şeylerden biri :)

Kısacası Çin Yemeği ve dolayısıyla restoranları vejetaryenlere ve dahası veganlara çok uygun...

Açık büfesi ve bu büfenin fiyatının diğer bir çok restoranı yarısı olması nedeniyle de kesenize uygun ve doymanızı sağlıyorlar. İstanbul'un büyük alışveriş merkezlerinde de bu restoranı bulmak mümkün...

Umarım tüm vejetaryen - vegan dostlarımız için iyi bir alternatif olur... Şimdiden afiyet olsun...

1 yorum:

  1. Ben de buna benzer, etsiz yemek bulamama sıkıntıları yaşıyorum. Öneri için teşekkürler. Çin yemeğine bayılırım bu arada ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bu blogun gelişimini sağlayacaktır. Yorumlarınız için şimdiden hepinize teşekkür ederim...