Translate

13 Ağustos 2011 Cumartesi

Tofu bulmak ya da bulamamak işte tüm mesele bu!!!

İstanbul'da tofu satılan yerleri merak ederken fark ettim ki Migroslarda tofu artık son zamanlarda raflardaki yerini almıyor. Bunda yakınırken laf aramızda twitter'dan da konu ile ilgili olarak yakınıyordum. Bu yakınmalarıma migros twitter'dan ben sormadan yanıtını verdi. Şöyle ki MigrosHizmet twitter'dan konu ile ilgili olarak "Sevgili  şuanda üretci kaynaklı bir sorun olduğundan sizlere tofu sunamıyoruz. Yakından ilglenyoruz, ilginiz için teşekkürler." yanıtını verdi. Ben de konuyla ilgili olarak şansımı zorlayıp light ürün reyonu yapıldığı gibi keşke soyalı ürün reyonu da yapılsa diye bir twit atınca buna da yanıt vermekte gecikmediler : " Sevgili Elena Demiryürek gerekli çalışmalar yapılmaktadır. Soyalı ürün isteğiniz yetkililere iletilecektir. Teşekkürler."


Ben de bu durumu sizlerle paylaşmak istedim. Kısacası migros'larda tofu bulmak için biraz daha beklememiz gerekecek ancak nerelerde uygun fiyatlarda satılır konusunu araştırmayı sürdürüyorum...

6 yorum:

  1. Ben de İstanbul'da tofu arıyorum. Bulabildiğiniz adresleri paylaşırsanız çok memnun olurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tofu satın alabileceğimiz bir yer buldum... Blogda yayınladım... Devamı da muhtemelen gelecek... İşinize yarar umarım :):):)

      Sil
  2. Merhaba Elena.
    As well as Ambar, you can also buy baharatli or sade tofu along with many other vegetarian and vegan products from Ecolife which is located near the Alman Hastanesi in Cihangir. http://www.ecolifecihangir.com/
    In Levent there is an organic stall located near Macrocentre in Kanyon AVM which sells tofu in sealed bags. They also sell lentil patties.
    The cheapest place I have found tofu in Istanbul is at Cin Market which is located just near Gumussuyu Parki/dolmus durak. They only have plain tofu but it is just 5TL per jar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. metro markette tofu buldum ve aradığım çoğu şeyi buldum bilgilerinize....

      Sil
  3. burda var https://tofutempe.wordpress.com/tag/soya-peyniri/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bu blogun gelişimini sağlayacaktır. Yorumlarınız için şimdiden hepinize teşekkür ederim...