Translate

22 Mart 2012 Perşembe

Çarpıcı ve sarsıcı: Kürk gerçeğiyle yüzleşme zamanı

Her zaman şunu savunurum bir vejetaryen, bir vegan seçtiği yaşam tarzına uygun hareket etmelidir. Vejetaryen / vegan bir yaşam tarzını seçen kişinin hayvanlara ve hayvan haklarına duyarlı olması kadar doğru bir şey yoktur. Ben hayvan haklarına duyarlıyım diyen kişinin kürk, deri vb. şeyler kullanması akla hayale sığmayan bir çelişkidir.
Hayvan hakları ile ilgili google'da araştırma yaparken Hayvan Hakları Federasyonu'nun sitesi www.haytap.org adresinde çok anlamlı bir afiş gördüm ve bu bloğu takip edenlerle de paylaşmak istedim. Sanırım bu afiş burada yazacağım binlerce sözden daha anlamlı olacaktır. Haytap'a bu anlamlı afişter dolayı teşekkür etmeyi de unutmamak lazım...


1 yorum:

  1. Kesinlikle katılıyorum. İnsanların saçma sapan bir gösteriş için bir canlının acı çekmesine duyarsız kalmasını anlayamıyorum. Bu görseli ben de bloğumda paylaşacağım.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil

Yorumlarınız bu blogun gelişimini sağlayacaktır. Yorumlarınız için şimdiden hepinize teşekkür ederim...