Translate

17 Temmuz 2020 Cuma

8 yıl sonradan Merhaba

Hepinize yeniden merhaba,

Bu bloga yazmayalı tam 8 yıl olmuş... 8 yılda çok fazla şey değişti, ben değiştim, hayatım, önceliklerim değişti. Ama değişmeyen tek şey bu yoldaki isteğimdi...

Halen çok zorlanıyorum, bazen her şey yıkılıyor ve baştan başlıyorum ama denemekten vazgeçmiyorum. 

8 yıl öncesine göre, etrafta vegan ürünler bulmak daha kolay ama alım gücü nedeniyle aslında daha da zor. Eskiden sadece bir tek soya sütümü vardı şimdi soya, hindistancevizi, badem vs. Daha bir çokları ama gel gör ki indirimli fiyatıyla soya sütü bile 21 lira... 

Bu bloga ara ara yeniden yazmayı, hatta evde yaptığım basit tarifleri de koyarak belki yeme içme konusunda yardımcı olma niyetim var. Hatta nerede ne var bölümlerini de geri getireceğim.... Bakalım ortalık ne durumda... 

Kısacası dostlar, hadi hayırlısı ben geri döndüm. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bu blogun gelişimini sağlayacaktır. Yorumlarınız için şimdiden hepinize teşekkür ederim...