Translate

31 Ağustos 2011 Çarşamba

Bir Vejetaryenin En Büyük Kabusu Nedir? Cevap veriyorum KEBAPÇILAR



Efendim vejetaryen olmadan önce çok da dert etmediğim bir konuyla gün itibariyle yüz yüze geldim. Ailem et sever bir aile ve her ne kadar son ayları onlarla yediğim yemekleri benim seçmeme izin verilen daha çok vejetaryenlere daha alternatif sunabilecek yerlerle gitme konusunda onları ikna ettiysem de bir an geldi ve bir kebapçıya girmek durumunda kaldım…


Bir vejetaryen bir kebapçıda ne yiyebilir? Tanrı aşkına ben zaten hayvanların kesilmesini istemediğim için vejetaryen olmadım mı? Cevap evet… Ama büyük kocaman bir ama var o da bazen aile söz konusu olduğunda ikisinin ortasını bulmak zorunda kalırsınız özellikle de Türkiye’de ‘et yememek de neymiş’ ‘kan yapar kan’ mantığı hakimken…


Ama bundan da yırtmanın yolunu buldum… Et yememeye başlayınca alternatif yaratmakta cambaz oluyorsunuz… Gittiğim kebapçıda da Allahtan peynirli pide vardı ki bu da hayat kurtaran bir durum… Ayrıca patates kızartması da ciddi anlamda doymanızı sağlayabilir. Ahh bir de çorbalar var tabii…


Gerçi siz siz olun bir kebapçıdaysanız çorbaya et suyu konulup konulmadığını sorun ki sonra tatsız bir sürprizle ya da ‘acaba mı?’ sorusuyla baş başa kalmayın…
Bu arada gitmek isterseniz diye ya da en azından gitmeye mecbur kalırsanız diye Taksim İstiklal Caddesi’ndeki Konak hem iyi servis hem de istediğinizde size sebzelerden tabak yapma inceliğini gösteren garsonlarıyla gayet başarılı bir yer…




Buyrun bu da adresleri...






KONAK KEBAP YENİ ŞUBE
İstiklal Cad. No:118 Beyoğlu/İST.
(Yapı kredi bankası karşısı)
Tel: 0212 2432722, 0212 2432322, 0212 2432887
0212 2520684, 0212 2491559
Fax. 0212 2432867
 
KONAK KEBAP TÜNEL
İstiklal Cad. No:259 Beyoğlu/İST.
TÜNEL MEYDANI
Tel: 0212 2444281

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız bu blogun gelişimini sağlayacaktır. Yorumlarınız için şimdiden hepinize teşekkür ederim...